lvansteveninck.reismee.nl

Week 16

Week 16

Maandag: In de ochtend ga ik naar school voor Engels en studytables. Ik krijg een berichtje dat alle trainingen voor deze hele week niet door gaan, dus besluit ik gewoon zelf naar de sportschool te gaan om wat te rennen op de loopband en wat bovenbeen-oefeningen te doen.

Dinsdag: Vandaag ziet er beetje hetzelfde uit als gisteren, in de ochtend heb ik school, en in de middag ga ik naar de sportschool.

Woensdag: Ook vandaag ga ik eerst naar school en daarna naar de sportschool. In de avond gaan Riley en ik eerst naar de Panda Express om eten te halen, en daarna gaan we naar de basketbal wedstrijd van het mannenteam.

Donderdag: Vandaag heb ik mijn laatste psychologie 101 les, en kijken we een film waar we onze eindopdracht over moeten maken. In de middag ga ik naar de sportschool, en kijk ik expeditie robinson terug. In de avond ga ik met een groepje jongens en meisjes voetballen in de zaal. We maken een team Internationals tegen Amerikanen, mijn team bestaat uit: Engeland, Noorwegen, Spanje, Venezuela, Griekenland, Canada en natuurlijk Nederland. Wij internationals winnen het eerste potje, het tweede potje verliezen we helaas.

Vrijdag: Vandaag is mijn plan om heel veel huiswerk te maken, maar in plaats daarvan face-time ik eerst met mama en daarna nog een tijdje met Tijn. Ik ga naar de sportschool, en in de avond halen Riley en ik chickenwings bij Buffalo Wild Wings. We kijken eerst een kerstfilm, en daarna ontdekken we een nieuwe serie op Netflix: 3%. Echt een super toffe serie, we kijken letterlijk tot diep in de nacht tot de serie afgelopen is…

Zaterdag: Ik maak eindelijk wat huiswerk, en in de middag ga ik naar de basketbalwedstrijd van het mannenteam samen met Riley en Val. Na de basketbalwedstrijd ga ik verder met huiswerk..

Zondag:Ik face-time met mama, papa en Tijn, en daarna kijk ik naar Ajax-Groningen op m'n iPad. In de middag probeer ik zoveel mogelijk huiswerk voor de komende week af te maken.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!