lvansteveninck.reismee.nl

Deel 2, week 2

Week 2, 14 januari - 21 januari

Zaterdag en zondag: Een vriendin van Val komt op bezoek, met wie we naar de basketbalwedstrijd van de mannen gaan. We halen wat eten bij de Wawa voor tijdens de wedstrijd. Op zondag gaat Val naar familie in New Jersey, en gebruik ik de dag om huiswerk te maken voor mijn online class.

Maandag: Vandaag is het Martin Luther King Jr. Day, een nationale feestdag. Val en ik gaan naar de supermarkt en halen spullen om koekjes mee te bakken. Thuis bakken we de koekjes en kijken we een film. In de middag maak ik huiswerk voor mijn sociologie les op dinsdag.

Dinsdag: Vandaag is de eerste dag van de winter workouts. Onze conditiecoach Tony heeft een studio ergens in Wilmington waar we naartoe gaan om een klein uurtje te sporten. Na de workout gaan we terug naar het sportcomplex om een ijsbad te nemen. Thuis neem ik snel een douche, want om 8 uur begint de basketbalwedstrijd van de mannen, waar we weer naartoe gaan.

Woensdag: Vandaag heb ik eerst abnormal psychology, en als ik daarvan thuis kom gaan we gelijk door naar de Delaware Swim and Fitness voor een workout met Coach Don. We doen van alles, benen, armen, buikspieren… Aan het einde ben ik helemaal kapot.. Na de workout nemen we weer een ijsbad en gaan we naar huis. Ondertussen ben ik gebeld door een van de fysio's met de mededeling dat ik ben uitgekozen voor de drugtest de volgende ochtend.. Of ik om 6:40 aanwezig wil zijn op het sportcomplex……

Donderdag: Ik sta heerlijk vroeg op om gelijk naar het sportcomplex te gaan. In de conference room zitten nog zo’n 5 anderen te wachten op de drugtest. Het is erg ongemakkelijk allemaal.. Plassen in een potje terwijl er iemand naar je kijkt is niet heel erg fijn…. Na de drugtest ga ik met Val mee naar de dokter omdat ze iets moet ophalen voor haar CT scan morgen. In de middag hebben we weer een workout van coach Tony.

Vrijdag: Inauguration day… Persoonlijk merk ik er helemaal niks van, behalve dan dat al mijn social media vol staan met berichten over Obama en Trump. Zelfs op school hebben we het er niet over.. In de avond hebben we een zaaltraining, en een speelster uit Engeland is op bezoek om een kijkje te nemen naar de universiteit. Na de training gaan Val, Riley en ik naar de film ‘Split’.

Zaterdag: We beginnen de ochtend vroeg op het voetbalveld; we hebben trainen van 8-10. Na de training ga ik eerst naar huis om even snel te douchen, daarna ga ik met Val en Riley naar de bibliotheek om huiswerk te maken. We houden het behoorlijk lang vol, en pas na 4 uur gaan Val en ik naar de mall om even wat te eten. Daarna rijden we naar het huis van de moeder van Val om haar honden op te halen. Vals moeder is een weekendje bij familie op bezoek, dus passen wij op de honden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!