lvansteveninck.reismee.nl

Week 14

Week 14

Maandag: In de ochtend en de avond ga ik naar school, tussendoor gaan Val en ik naar the mall omdat de laptop van Val stuk is, en die gemaakt moet worden. Als we thuiskomen van onze avondklas maken we taco’s!

Dinsdag: In de ochtend heb ik economie. In de middag besluit ik van een grote kartonnen doos een kerstboom te maken, dus daar ben ik de hele middag mee bezig.. In de avond gaan we met een groepje jongens en meisjes zaalvoetballen. We hebben drie gemixte teams gemaakt. Het team dat als eerste 2 doelpunten heeft gemaakt mag blijven staan. Ik maak een paar doelpunten, en mijn team wint uiteindelijk het hele ‘toernooitje’.

Woensdag: In de ochtend ga ik naar school. In de middag ga ik met Riley en Val naar the mall om even wat te lunchen en te shoppen. Bij de Target koop ik groene verf voor mijn kerstboom. Als we weer thuis zijn ga ik gelijk verder met mijn kerstboom, en kijk ik wat Netflix tussen het verven door. In de avond gaan we naar de ‘home opener’ van het basketbalteam. Echt super tof, zo’n wedstrijd. De cheerleaders staan aan de zijkant van het veld en moedigen het team de hele wedstrijd aan. En tijdens de time-outs treedt het dansteam op.

Donderdag: In de ochtend ga ik naar school. In de avond speelt het vrouwenbasketbalteam de ‘home opener’, waar ik met Val naar toe ga. Ook hier zijn de cheerleaders weer aanwezig. In de rust gaan Val en ik naar de Wawa om eventjes wat eten te halen.

Vrijdag: Ik heb geen les vandaag, dus ruim ik mijn kamer een beetje op en doe ik de was. In de middag hebben we een soort presentatie/workshop over diversiteit op school. Aan het einde van de presentatie krijgt iedereen een vet cool long-sleeve t-shirt met #bewilmyou erop. De Amerikanen houden ervan om bij elke gelegenheid t-shirts weg te geven. Ik vind het alleen maar leuk…

Zaterdag en zondag: Het is een druk skype-weekendje. Op zaterdag skype ik met papa, mama en Tijn, en in de avond gezellig met Noen. Op zondag skype ik met Suus en Esther, en in de middag hebben we weer een soort presentatie op school. Val en Riley gaan met z’n tweetjes naar het asiel om een katje te adopteren. Hij is 5 maanden oud en echt super schattig.. We hebben alleen nog geen naam voor hem bedacht...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!