lvansteveninck.reismee.nl

Week 15

Week 15 - 21 november - 27 november

Maandag: In de ochtend ga ik naar school. In de middag hebben we de eerste training in de sportschool. Het is weer net zo zwaar als tijdens preseason. We beginnen in tweetallen en doen allemaal oefeningen; daarna doen we met zn allen een groepswork-out. Squads, push-ups, lunches, arm-oefeningen met gewichtjes… Het is zo zwaar dat ik tijdens mijn wiskunde les in de avond bijna mijn pen niet meer kan vasthouden omdat alle kracht uit mijn armen is verdwenen. Ik ben benieuwd hoe ik morgenochtend wakker word…

Dinsdag: In de ochtend word ik wakker met behoorlijk veel spierpijn. Ik ga samen met Val naar economie, en omdat het bijna thanksgiving is mogen we een uurtje eerder weg. Val moet om 12:45 naar de dokter, en vraagt of ik mee wil. We moeten echt super lang wachten, en rijden pas rond 14:00 naar huis. In de avond hebben we een winter-workout met coach Tony. Het is een intensieve workout, maar gelukkig duurt het maar zo’n 30 minuten. Ik denk dat ik morgen mijn bed niet meer uit kom… In de avond gaan Val en ik op zoek naar George (onze kat), omdat hij zich letterlijk altijd verstopt. Dit keer vinden we hem in een ladekast van Riley, gisterochtend zat hij in bad….

Woensdag: Omdat het morgen Thanksgiving is, hebben we vandaag vrij van school, zodat iedereen tijd heeft om naar huis te reizen. Ik vier morgen Thanksgiving bij de opa en oma van Val, maar omdat zij dichtbij wonen gaan we daar gewoon morgen naartoe. Ik maak wat huiswerk, en kijk de wedstrijd Atlético Madrid - PSV op mn iPad.

Donderdag: THANKSGIVING! Voor we naar de opa en oma van Val gaan, gaan we eerst even op bezoek bij de moeder van Val. Haar ouders zijn namelijk gescheiden, en we gaan eten bij de opa en oma van haar vaders kant. We kletsen en eten wat, en gaan na een uurtje ongeveer weg. Als we bij de opa en oma van Val aankomen, is er al wat familie uit Virginia aanwezig, ook de broer en een van Vals zussen zijn er al. De oma van Val is al druk bezig om al het eten klaar te maken. De opa heeft behoorlijk wat vragen over Nederland, en haalt er zelfs een wereldbol bij, zodat ik kan aanwijzen waar het precies ligt. De oom van Val vindt het vooral interessant dat wiet legaal is in Nederland.. Gedurende de middag gaan er af en toe mensen weg, omdat ze naar een andere familieleden moeten om Thanksgiving te vieren. Rond 17 uur is het eten klaar en is het tijd om je bord helemaal vol te scheppen. Er is natuurlijk kalkoen, maar ook een ham, mashed potatoes, mac ‘n cheese, mais, brood, stuffing, cranberry sauce, echt van alles en nog wat. Als dessert zijn er verschillende pies en taarten. Ik weet niet eens meer wat ik allemaal gegeten heb…

Vrijdag: In de ochtend kijk in Expeditie Robinson terug en schrijf ik mijn essay voor Engels. In de middag komt Val terug van haar werk en kijken we een film op Netflix. In de avond gaan we naar Froyo om frozen yoghurt te halen. Omdat het black friday is kost het kleinste bakje maar $4, ongeacht wat je er allemaal in stopt; een behoorlijk goede deal. Na de frozen yoghurt gaan we naar de Walmart om wat kerstinkopen te doen. We kopen een kerstboom, lampjes, kerstmutsen.. Onder het genot van keiharde kerstmuziek versieren we het huis als we thuiskomen. Hier in Amerika hoef je niet te wachten tot het 5 december is geweest… :)

Zaterdag: Valerie speelt in de middag een alumni wedstrijd met haar high school waar ik ga kijken. Het is echt super koud, en het voetbal is niet echt om aan te zien, dus ik ben blij als het afgelopen is. Hierna gaan we naar haar moeder, waar we lunchen en wat tv kijken. In de avond gaan we naar Longwood Gardens met de zus en broer van Val, en de kinderen + aanhang van de vriend van Vals moeder. Overal zijn er kerstbomen versierd, en lampjes opgehangen, super leuk om te zien. Het winter/kerstgevoel is helemaal compleet als we ook nog eens warme chocolademelk halen.

Zondag: In de ochtend kijk ik Ajax en face-time ik met mama, papa en Tijn. Voor de rest van de dag staat huiswerk gepland, nu het einde van het semester in zicht is, zijn er steeds meer opdrachten die afgerond moeten worden!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!